לאחר התקף לב: הנשיא לשעבר פרס עבר צינתור בבית החולים

    כזכור, בחודש האחרון הופצו שמועות על 'פטירתו' של פרס, אך מקורביו מיהרו להגיב כי מצבו טוב וכי הוא בהחלט בין החיים
    איתי גדסי No Comments on לאחר התקף לב: הנשיא לשעבר פרס עבר צינתור בבית החולים
    כזכור, בחודש האחרון הופצו שמועות על 'פטירתו' של פרס, אך מקורביו מיהרו להגיב כי מצבו טוב וכי הוא בהחלט בין החיים
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנשיא התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס פונה הבוקר (חמישי) לבית החולים 'שיבא' ובשעה האחרונה עבר צינתור לב בהצלחה לאחר התקף לב קל שעבר. מקורביו אמרו כי הוא בהכרה מלאה וכי הוא מתקשר עם סובביו.

    מבית החולים נמסר כי "הנשיא התשיעי, שמעון פרס, הגיע הבוקר לבית החולים שיבא לאחר שחש כאבים בחזה. הנשיא פרס נמצא בהכרה מלאה, מצבו יציב. הנשיא התשיעי עבר צנתור לב במהלכו אובחן עורק מוצר אשר הורחב בהצלחה במהלך הצנתור. הנשיא לשעבר פרס חש בטוב, הוא בהכרה מלאה ומצבו יציב".

    העוזרת האישית של פרס איילת פריש סיפרה כי הוא "קם בבוקר והרגיש כאבים בחזה. הפרמדיק של אבטחת אישים המליץ לפנות אותו לתל השומר".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר עם פרס, שסיפר לראש הממשלה כי הוא מרגיש טוב.
    נתניהו ביקש מפרס לשמור על בריאותו ואמר כי רעייתו שרה שולחת חיבוק חם ואיחולי החלמה.

    קודם לכן, גם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שוחח עם פרס. בפתח השיחה היה זה דווקא פרס אשר דרש בשלום הנשיא והשניים צחקו. הנשיא איחל לו רפואה שלמה וסיפר לפרס כי זה עתה ברך אותו באריכות ימים ובהחלמה מהירה בטקס השבעת השופטים התקופתי המתקיים בבית הנשיא, שם הצטרפו לאיחולים כל המשתתפים. הנשיא ביקש מפרס לנצל את הזמן למעט מנוחה אך הוסיף כי הוא יודע שהסיכוי לכך קלוש כשמדובר בו.

    כזכור, בחודש האחרון הופצו שמועות על 'פטירתו' של פרס, אך מקורביו מיהרו להגיב כי מצבו טוב וכי הוא בהחלט בין החיים, "שמעון פרס מבקש להבהיר שהוא בריא ושלם. הדבר היחיד שמעסיק אותו כרגע זו ארוחת הערב", אמרו מקורביו בהודעה רשמית.



    0 תגובות